تور مالزی

تور دبی , تور ارمنستان , تور کیش , تور قشم

تور مالزی

تور دبی , تور ارمنستان , تور کیش , تور قشم

هتل کپیتول دبی

هتل کپیتول دبی :

هتل کپیتول(Capitol Hotel) دبی ۴ ستاره در ۵۰۰ متری از اسکله فرز دبی واقع شده است ، کپیتول یک هتل لوکس و ۴ ستاره  است که ۵ دقیقه از مرکز تجارت جهانی دبی فاصله دارد.کپیتول ۱۰ دقیقه با اتومبیل از دبی مال فاصله دارد و در فاصله ۳ کیلومتری از ساحل واقع شده است استقبال گرم، محیط نشاط بخش و یک تجربه به یاد ماندنی مواردی هست که اقامتی دلپذیر را برای  گردشگران تور دبی  فراهم می آورد  . ساختمان  اصلی هتل کپیتول یکی از بهترین ساختمان های هتل های ۴ ستاره لوکس در دبی است از اولین خوش آمد گویی به هتل تا آخرین لحضه پایان سفر مسافران تور دبی ، امکانات و خدمات هتل برای  راحتی، بهره وری و رضایت شما تضمین میشود. 

امکانات هتل کپیتول دبی :

لابی با پذیرش ۲۴ ساعته، صرافی، اینترنت پر سرعت،سیستم تهویه‌ی مطبوع، صندوق امانات،آسانسور رستوران های متعدد ،بوتیک، مرکز کاری و تجاری مجهزی با منشی و اینترنت (با پرداخت هزینه‌ی اضافی) در اختیار مهمانان کاری و خدمات سرو غذا در اتاق ، خشک‏شویی،پارکینگ با پرداخت هزینه‏‏ی اضافی ارائه می‏شود بخشی در لابی هتل برای معرفی و ارائه خدمات تور های داخلی دبی مانند تور های گردشگری داخل شهر، تورهای بیابان‏گردی (سافاری)، بازی‏های گلف و تنیس برای مهمانان در نظر گرفته شده که برای مهمانان تور دبی خدمات کرایه اتومبیل را هم انجام می دهد .

هتل وینچستر دبی

هتل وینچستر دبی

هتل وینچستر دوشعبه در دبی دارد که هر دو در منطقه  بردبی واقع شده است که یکی هتل وینچستر گراند و دیگری هتل آپارتمان وینچستر که البته دومی شهرت و محبوبیت بیشتری دارد. به این دلیل که خیلی از گردشگران تور دبی ترجیح میدهند در آپارتمان اقامت کنند. در اتاق های این هتل، امکاناتی نظیر آشپزخانه های مجهز، میز ناهارخوری، صندوق امانات، سیستم صوتی و تصویری ارائه خدمات نگهداری از اطفال , سیستم تهویه مطبوع , پذیرش شبانه روز , صرافی , اتومبیل کرایه به درخواست میهمانان و ترانسفر رایگان و ....

همچنین این هتل دارای امکاناتی نظیر استخر و سونا می باشد که گردشگران تور دبی می توانند از آن بهره مند شوند .

 

هتل دوسیت تانی دبی

هتل دوسیت تانی دبی

هتل دوسیت تانی دبی

هتل دوسیت تانی دبی از جمله هتل های 5 ستاره دبی به شمار می رود. این هتل در خیابان شیخ زاید در قلب منطقه مالی تجاری دبی قرار گرفته است از این رو دسترسی راحتی به مرکز تجارت جهانی و مرکز کنوانسیون بین المللی دارد. طراحی این هتل بسیار زیبا و چمشگیر است این هتل در برج شیشه ای زیبا قرار گرفته است و دارای 321 اتاق است که تمامی اتاق ها با دکور سنتی تایلندی طراحی شده اند و مجهز به تلویزیون، وای فای رایگان، حمام و ... می باشند. همچنین مسافران تور دبی می توانند در اتاق های طبقات بالایی نظاره گر چشم انداز زیبایی از شهر دبی باشند. این هتل دارای 7 سالن غذاخوری می باشد که از رستوران های معروف آن می توان به رستوران تایلندی و ایتالیایی اشاره کرد. این هتل سرویس شاتل رایگان به مرکز مالی بین المللی دبی، دبی مال، پارک ساحلی جمیرا دارد. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و به یاد ماندنی را برای میهمانان تور دبی به ارمغان می آورد.

از امکانات هتل دوسیت تانی دبی می توان به مرکز بدنسازی، استخر سرباز، اسپا، زمین بازی، رستوران، بار، روم سرویس، اجاره اتومبیل بنا به درخواست مسافران تور دبی ، خدمات گردشگری، سرویس شاتل(رایگان)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، عابر بانک، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، مرکز زیبایی، فکس، کپی، فروشگاه، اتاق جلسه، اتاق کنفرانس، امکانات وی آی پی، روزنامه، آسانسور و ... اشاره نمود.

آدرس هتل دوسیت تانی دبی : 133, Sheikh Zayed Road, Trade Center 2, Dubai, United Arab Emirates

هتل دوسیت تانی دبی

هتل دوسیت تانی دبی

هتل دوسیت تانی دبی

هتل ال بوستان روتانا دبی

هتل ال بوستان روتانا دبی

هتل ال بوستان روتانا دبی

هتل ال بوستان روتانا دبی از جمله هتل های 5 ستاره دبی به شمار می رود. این هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 5 دقیقه و تا سیتی سنتر دیره 5 دقیقه فاصله دارد. هتل ال بوستان روتانا از 275 اتاق و سوییت تشکیل شده است که در طراحی و دکور اتاق ها از رنگ های طبیعی و ملایم استفاده شده است همچنین دارای پنجره های بزرگ می باشند که زیبایی آن ها را دو چندان کرده است. تمامی اتاق ها مجهز به میز کار، چای/قهوه ساز، حمام و ... می باشند. این هتل دارای 5 رستوران است که انواع غذاهای لبنانی، ژاپنی، تایلندی و ... در آن جا برای میهمانان تور دبی سرو می شود.

از امکانات هتل ال بوستان روتانا دبی می توان به زمین تنیس، بدنسازی مجهز، استخر ،صبحانه در اتاق، رستوران بوفه، روم سرویس، اجاره اتومبیل، ترانسفر فرودگاهی رایگان برای میهمانان تور دبی ، پذیرش 24 ساعته، اتاق VIP ، اتاق ماه عسل، سالن زیبایی، اتوکش، لاندری، فروشگاه هدیه/سوغاتی، انبار چمدان و ... اشاره کرد.

هتل ال بوستان روتانا دبی

هتل ال بوستان روتانا دبی

هتل سیلیکون اوسیس دبی

هتل سیلیکون اوسیس دبی

هتل 3 ستاره Dubai Silicon Oasis Hotel در مرکز شهر دبی واقع شده است و فعالیت خود را در سال 1987 با 230 اتاق استاندارد آغاز نمود ، این هتل جزء هتل های میان رده می باشد ولی به دلیل قیمت مناسب و امکانات خوب حتما باید برای اقامت در آن از قبل رزرو داشته باشید . دسترسی هتل به جاذبه های و مراکز خرید آسان است و کارمندان آن به زبان های فیلیپینی ، انگلیسی ، فرانسه ، روسی و عربی تسلط دارند.

هتل سیلیکون اوسیس دبی

امکانات اتاق های هتل شامل : روم سرویس ، کمد لباس ، امکان شارژ وسایل برقی ، دراور ، حمام ، لوازم بهداشتی ، صندوق امانات ، مینی بار، تلویزیون ، تلفن ، سشوار ، میز کار، آینه ، رخت آویز ، حوله ،دمپایی ، سرویس بهداشتی ، چای و قهوه ساز

هتل سیلیکون اوسیس دبی

امکانات هتل شامل :  استخر ، سونا ، خدمات ماساژ ، رستوران ، سالن ورزش ، اتاق بازی کودکان ، سالن همایش ، لاندری و خشکشویی ، لابی ، ترانسفر ، گشت شهری ، خدمات تور ، رزرو بلیط ، باغ ، پارکینگ ، خدمات کرایه اتومبیل، اتاق جلسه، کافه بار

هتل سیلیکون اوسیس دبی

رستوران هتل سیلیکون اوسیس دبی : شما می توانید با مراجعه به رستوران هتل صبحانه را به صورت سلف میل نمایید و از منوی متنوع آن برای ناهار و شام گزینه ایی را انتخاب کنید.

موقعیت جغرافیایی هتل :

فاصله هتل تا اژدها مارت : 7 کیلومتر

فاصله هتل تا دانشگاه بین المللی دبی : 5 کیلومتر

فاصله هتل تا دانشگاه زید : 3 کیلومتر

فاصله هتل تا باشگاه گلف : 7 کیلومتر

فاصله هتل تا منطقه صنعتی رأسالخیمه : 6 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه دبی : 14 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه شارجه : 26 کیلومتر