تور مالزی

تور دبی , تور ارمنستان , تور کیش , تور قشم

تور مالزی

تور دبی , تور ارمنستان , تور کیش , تور قشم

هتل 3 ستاره تاپ رز کیش

هتل 3 ستاره تاپ رز کیش در قلب جزیره زیبای کیش و در فاصله بسیار کمی از ساحل و در مرکز شهر کیش واقع شده است و فاصله آن تا مراکز خرید پانیذ حدود 10 دقیقه و تا بازار پردیس حدود 7 دقیقه پیاده روی می باشد . این هتل در یکی از منطقه های گردشگری خوب کیش واقع شده است با انتخاب این هتل آسودگی سفر را به همره خواهید داشت در زمینی به مساحت 13 هزار هکتار بنا شده است. این هتل از 50 اتاق و 140 تخت خواب تشکیل شده است و دارای 37 ویلای ساحلی که مشرف به ساحل می باشد و کمتر از 50 متر با دریا و اسکله فاصله دارد. هتل تاپ رز کیش روبروی بازار پردیس در انتهای خیابان ابن سینا واقع شده است و با مرکز خرید پانیذ 10 دقیقه به صورت پیاده فاصله دارد.

 

_تاپ_رز_کیش.jpg

 

امکانات هتل تاپ رز کیش:

رستوران شامل انواع غذاهای داخلی و خارجی، کافی شاپ سنتی در محیطی بسیار زیبا، چایخانه سنتی، پارکینگ اختصاصی، خدمات خشکشویی و اتوشویی، سیستم  ماهواره برای تلویزیون اتاق ها، صندوق امانات، خدمات خانه داری، اینترنت پر سرعت وایرلس، کانتر خدمات گردشگرى، خدمات لاندرى و ترانسفر... . برای استفاده از امکانات این هتل زیبا با تور کیش همراه شوید .      

_تاپ_رز_کیش_1.jpg

_تاپ_روز_کیش.jpg


درباره استانبول

درباره استانبول 

استانبول بزرگ‌ترین شهر کشور ترکیه و مرکز فرهنگی و اقتصادی آن است. این شهر در کنار تنگه بسفر و دریای مرمره قرار دارد. تنگه بسفر دو قاره آسیا و اروپا را جدا می‌کند و استانبول تنها شهر بزرگ جهان است که در دو قاره قرار دارد. بندر طبیعی شاخ طلایی یا خلیج در این شهر واقع است.این کلان شهر به عنوان شهر فرهنگی اروپا برای سال ۲۰۱۰ انتخاب شده‌است.

 

.jpg 

استانبول همیشه مرکز زندگی اقتصادی کشور بوده‌است که این به خاطر موقعیت اتصالی بین‌المللی راه‌های مرزی زمینی و دریایی می‌باشد. آن تقریباً ۲۰ درصد از کار صنعتی ترکیه و ۳۸ درصد از فضای کاری صنعتی ترکیه را شامل می‌شود. بعلاوه ۵۵درصد از تولیدات شهر ترکیه از تجارت و دادوستد و ۴۵ درصد از دادوستد کشور از عمده فروشی و ۲/۲۱ درصد تولیدات ترکیه از فرآورده‌های انبوه ملی بدست می‌آید. ۴۰ درصد از مالیات‌های جمع آوری شده در ترکیه و ۵/۲۷ درصد از محصولات ملی ترکیه‌است. تا سال ۱۹۸۰، تولید ناخالص ملی استانبول بطور میانگین در یک سال ۵ درصد رشد داشته‌است.
امروزه استانبول مرکز صنعتی ترکیه است. بسیاری از نقشه ها و طرح های تولیدی اصلی در شهر متمرکز شده است. استانبول و ایالات اطراف آن کتان، میوه، روغن زیتون، ابریشم و تنباکو تولید می‌کنند. فرآورده‌های غذایی، تولید منسوجات، محصولات روغنی، مواد لاستیکی و فلزی، چرم، مواد شیمیایی، الکترونیکی، شیشه ای، ماشینی، کاغذ و محصولات کاغذی از تولیدات صنعتی مهم شهر می‌باشند.

 Sultanahmet-Cami.jpg

 


چشم انداز اصلی دیگر از اقتصاد استانبول گردشگری و جهانگردی است. هزاران هتل و صنعت‌های دیگر مرتبط با جهانگردی در استانبول وجود دارد که به گردشگران و بازدیدکنندگان به طور حرفه‌ای خدمت می‌کنند.

 

becauseofyou_silhouette_of_istanbul_by_selebant.jpg

آب و هوا  

تابستان‌های گرم و مرطوب و زمستان‌های سرد، بارانی و برفی ویژگی آب و هوای استانبول است. میزان بارش سالیانه استانبول به طور میانگین ۸۷۰ میلی‌متر است. میزان رطوبت نیز اغلب زیاد است.

به طور متوسط بیشترین درجه حرارت در طول ماه‌های مختلف زمستان بین ۷ درجه سلسیوس (۴۶ درجه فارنهایت) و ۹ درجه سلسیوس (۵۰ درجه فارنهایت) است. بارش برف در استانبول برای یک یا دو هفته در طول فصل زمستان عادی است؛ اما یکی از این بارش‌ها می‌تواند سنگین باشد. غالباً این بارش در بین ماه‌های دسامبر و مارس رخ می‌دهد.

در ماه‌های تابستان از ژوئن تا انتهای سپتامبر به طور میانگین درجه حرارت روزها از ۲۸ سلسیوس (۸۲ درجه فارنهایت) شروع می‌شود. گرمترین ماه، ژوئیه با متوسط درجه حرارت ۲۳٫۲ درجه سلسیوس و سردترین ماه، ژانویه با متوسط درجه حرارت ۵٫۴درجه سلسیوس است. بالاترین درجه حرارت ثبت شده در استانبول ۴۰٫۵درجه سلسیوس (۱۰۵ درجه فارنهایت) در آگوست سال۲۰۰۰ و پائین‌ترین درجه حرارت -۱۶٫۱ درجه سلسیوس (۳ درجه فارنهایت) در فوریه سال ۱۹۲۷ بوده‌است.

این شهر تا حدودی باد خیز است و به طور متوسط (میانگین) سرعت بادی حدود ۱۷ کیلومتر در ساعت دارد. تابستان خشک‌ترین فصل است، هر چند تابستانها هم بارش باران وجود دارد.

هتل 3 ستاره آکرا استانبول

هتل 3 ستاره آکرا استانبول در سال 2009 در منطقه تاریخی سلطان احمد بنا شده است. این هتل در مجموع از 30 اتاق تشکیل شده است. مسجدکبود و کاخ توپکاپی و مسجد ایاصوفیه به صورت پیاده 8 دقیقه با این هتل فاصله دارند. همچنین با استفاده از وسایل نقلیه می توان در زمان 10 دقیقه به بازار بزرگ دسترسی داشت. ایستگاه قطار سیرکچی در فاصله 15 دقیقه ای از هتل قرار دارد. فرودگاه آتاتورک در 20 کیلومتری و آتاتورک سابیها گوچن در 56 کیلومتری از این هتل واقع شده اند.

 

_آکرا_استانبول.jpg

امکانات هتل آکرا استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، انبار بار و چمدان، تهویه، گرمایش، آسانسور، گاوصندوق، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صبحانه در اتاق، صرافی، کرایه اتومبیل، فکس و کپی و...

_آکرا_استانبول_1.jpg

_آکرا_استانبول_2.JPG

_آکرا_استانبول_3.jpg

_آکرا_استانبول_4.jpg

مرکز خرید گالریا استانبول

مرکز خرید گالریا استانبول

مرکز خرید گالریا استانبول در دهه 80 میلادی در جاده ساحلی منطقه آتاکوی ساخته و در اول اکتبر 1987 افتتاح شد.این مرکز خریداولین مجتمع تجاری مدرن و به سبک اروپایی ترکیه است و دارای 4 طبقه می باشد که 2 طبقه  آن  مرکز خرید با حدود130 مغازه است و در  2 طبقه دیگر آن رستورانها و امکانات تفریحی و ورزشی وجود دارد. انواع فروشگاه های الکتریکی و فروشگاه های پوشاک و کیف و کفش  در این مرکز وجود دارد که مردم و مسافران تور استانبول می توانند از آن ها خرید کنند.این مرکز خریددر سال 1990 به عنوان برجسته ترین  مرکز خرید جهان برگزیده شد . 

 

_خرید_گالریا.png

_خرید_گالریا.jpg

 

موزه کوچ استانبول کارخانه راحمی

موزه کوچ استانبول کارخانه راحمی :

موزه راحمی کوچ در محله هاسکوی استانبول قرار گرفته و تاریخ آن مربوط به دوره عثمانیها می باشد. از این مکان در گذشته با نام لنگرخانه نیز یاد می شده است. علت نامگذاری این مکان با این نام دست ساخته های آهنی و استیلی است که در آنجا وجود دارد. در حال حاضر در این موزه استانبول پیشرفت صنعتی محقق شده از گذشته تا به حال به شکل مناسبی در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است . 

 

_ماشین.jpg