تور مالزی

تور دبی , تور ارمنستان , تور کیش , تور قشم

تور مالزی

تور دبی , تور ارمنستان , تور کیش , تور قشم

معرفی هتل های استانبول

هتل کنراد استانبول

هتل کنراد استانبول (ConradHotelIstanbul) از هتل های 5 ستاره معروف استانبول می باشد که در خیابان بشیکتاش و نزدیک میدان تقسیم واقع شده است. این هتل دارای 553 اتاق است که تمامی اتاق ها دارای حمام سنگ مرمر و مجهز به امکانات لوکس هستند. فاصله هتل کنراد تا فرودگاه آتاتورک 22 کیلومتر و تا مرکز تجاری مسلک 15 دقیقه می شود. گردشگران تور استانبول پاییز 96 می توانند از چشم انداز ساحل دریا این هتل لذت ببرند و سفر خوشی را سپری نمایند.

امکانات رفاهی هتل کنراد استانبول از قبیل رستوران، پذیرش شبانه روزی، استخر سرپوشیده و روباز، سونا، جکوزی، حمام ترکی، سالن بدنسازی،  تنیس، اتاق و امکانات برای معلولین، سوئیت مخصوص تازه عروس، اتاقهای VIP، خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، فروشگاه هدایا و سوغات، خدمات کفش و واکس، بسته های نهار، کرایه ماشین، خدمات تورها، فکس و کپی، مرکز تجارت، دستگاه خودپرداز، خدمات تهیه بلیط، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه در هتل، تهویه، بار، باغ، گرمایش، منطقه بدون سیگار و... می باشند.


هتل گرند حیات استانبول

هتل گراند حیات استانبول هتل 5 ستاره لوکس است که در مرکز شهر استانبول واقع شده است و 400 متر تا میدان تقسیم فاصله دارد. در فاصله 5 کیلومتر از این هتل منطقه تاریخی سلطان احمد از جمله موزه و کاخ توپکاپی، مسجد ایاصوفیه و مسجد آبی قرار گرفته است که از مهم ترین دیدنی های استانبول به شمار می آیند. فاصله هتل گرند حیات استانبول تا فرودگاه آتاتورک 19/3کیلومتر می شود. رستوران هتل انواع غذاهای بین المللی و سنتی ترکیه را در بوفه ارائه میکند و همچنین گردشگران تور استانبول شهریور 96 می توانند از دسرهای خوشمزه و نوشیدنی های مختلف رستوران این هتل نهایت لذت را ببرند. این هتل دارای 360 اتاق با کلیه امکانات می باشد.

امکانات هتل گرند حیات استانبول شامل رستوران، پذیرش شبانه روزی، استخر سرباز، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، زمین تنیس، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، روم سرویس، شاتل فرودگاه(با هزینه)، سرویس شاتل(با هزینه)، تراس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، صرافی و... می باشد.

 


هتل هالیدی این استانبول

یکی از بهترین و لوکس ترین هتل های 5 ستاره استانبول هتل هالیدی این استانبول است که در منطقه شیشلی قرار دارد. فاصله این هتل تا فرودگاه آتاتورک 12 کیلومتر و تا ایستگاه اتوبوس پازارتیکه 50 متر می شود. هتل هالیدی این استانبول در نزدیکی میدان تکسیم و مرکز شهر واقع شده و از آثار تاریخی نزدیک این هتل می توان مسجد آبی و بازار بزرگ نام برد. این هتل دارای 203 اتاق استاندارد، خانوادگی و سوئیت مجلل است. تور استانبول پاییز 96

امکانات هتل هالیدی این استانبول رستوران، کافی شاپ، پذیرش 24 ساعته، استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، ماساژ، حمام ترکی و بخار، میز بیلیارد، ترانسفر رایگان فرودگاهی، کرایه دوچرخه، کرایه اتومبیل، گشت درون شهری و برون شهری، فروشگاه، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان، امکانات اتاق VIP، اتاق و امکانات برای معلولین، اتاقهای پاک و بدون سیگار، صرافی، صندوق امانات، سرویس نگهداری از کودکان و... می باشند.


هتل دبلیو استانبول

هتل دبلیو استانبول از بهترین هتل های 5 ستاره استانبول می باشد که در منطقه  Besiktas استانبول قرار دارد. موزه ی Naval و مسجد Sinan Pasha و کاخ Dolmabahçe از نقاط دیدنی اطراف هتل هستند. این هتل دارای 140 اتاق با فضایی آرام و دکوراسیونی شیک می باشد. فاصله هتل دبلیو استانبول تا فرودگاه 50 دقیقه می شود.

امکانات هتل دبلیو برای گردشگران تور استانبول شهریور 96 شامل پذیرش شبانه روزی، کافی شاپ، باشگاه ورزشی مجهز، آبگرم و مرکز ماساژ، سونا، باغ، تراس، لاندری، ترانسفر فرودگاهی، امکانات ویژه معلولین، اتاق های خالی از حساسیت، اتاق های عاری از آلودگی سیگار، اتاق های وی آی پی، صرافی، سالن کنفرانس، سوئیت خانوادگی، سیستم امنیتی، فروشگاه و... می باشد.


هتل رامادا پلازا استانبول

هتل رامادا پلازا استانبول از هتل های مجلل 5 ستاره استانبول می باشد. این هتل دارای حدودا 170 اتاق با امکانات عالی برای گردشگران و مسافران تور استانبول می باشد. فاصله هتل رامادا پلازا تا مادان تکسیم استانبول 2 کیلومتر و تا فرودگاه آتاتورک 13 کیلومتر می شود. در بام این هتل استخری ساخته شده است که بسیار منظره هتل را زیبا کرده است. مسافران تور استانبول نوروز 97 می توانند در اتاق بخار مرمری و سونا به استراحت پرداخته و یا از ماساژ درمانی لذت ببرند.

امکانات هتل رامادا پلازا استانبول از قبیل رستوران، پذیرش 24 ساعته، ماساژ، استخر روباز، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار، حمام ترکی، مرکز بدنسازی، اتاق و امکانات برای معلولین، سوئیت مخصوص تازه عروس، اتاق های VIP، اتاق های پاک و بدون سیگار، سرویس نگهداری کودکان، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه در هتل، تهویه، بار، اتاق های ضد صدا، گرمایش، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، اتو کشی، صرافی، کرایه ماشین، خدمات تورها، فکس و کپی، مرکز تجارت و... هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.